Geoblog.pl    365adventure    Podróże    Argentyna, Chile - Andy 2011    Przylot do Santiago

Przylot do Santiago

Chile
Chile, Santiago de Chile

Lot do Santiago przebiegl ok. Na lotnisku masa papierkow i Immigracion. Poszlo gladko. Znalezlismy vana i po krotkich acz zdecydowanych negocjacjach odjechalismy w strone hotelu. Kierowca, niejaki Fermin, cwiczyl z nami model zachowania glownego bohatera filmu Taxi. Tyle, ze w wersji Van. Jakims cudem dojechalismy do hotelu. Hmm...Imperial....tak. Pozny Gierek w stanie nieodnowionym. I tak lepiej niz hostel na ktory na poczatku trafilismy w Buenos.
Budweiser na dobranoc, dyskusje o logistyce i do spania. Jest 0.45 czasu lokalnego. Sniadanie przewidziane na godzine 7.30.

jp
jp - 2011-01-03 01:45
dzieki za wpisy Wotku ! W Krakowioe zimno jak cholera a Ty widzę w krótkich spodenkach paradujesz - trzymam kciuki za podróż. Właśnie przeczytałem że Rafał Sonik wycofał się z wyścigu :( cholera szkoda :(

Długi
Długi - 2011-01-03 18:41
No ładnie.. ładnie tu -10, a ty tam winko popijasz i argentynskie stek jadasz, lata zażywasz, wadziłem na zdjęciu mego ziomala z Olsztyna ciekawie jak mu idzie rajd?